Monday, March 2, 2009

Latin-American and African International Evening

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ez meeeeeeeeeeeeeeekora jooooo volt!!! Wowowowowowowowowowowowowow!
Soheppisoheppisoheppiszooooooheppiiii! :D
Ez volt a legkiralyabb International Evening a vilagon! Minden szuper volt!!! Es mi csinaltuk!!! Jeee! Mindharom tancom jol ment, a inspiralo kenyai-swazifoldi, a szexis-vagany reggaeton, es a tomegek szerint az est fenypontja a salsa!!! Egy csomoan gratulaltak, h milyen jok voltunk Joseval, meg jottek a kommentek, h mi voltunk a csucspar, meg az est sztarjai stb...:D:D:D:D Jaj, olyan boldog voltam, es meg most is! Es nem csak azert, mert vegre megmutathattam egy tehetsegem, hanem mert ez az egesz este a mi munkank gyumolcse! Vegre erzem, h en is teszek vmit a kozossegert, h vegre tenyleg be tudtam adni anyait-apait, es osszehoztam a kis csapatommal egy ilyen fantasztikus estet! Es tenyleg, olyan emberkek is reszt vettek a tancokban, akikre soha sem gondoltam volna, annyira jo volt latni, h vegre nem csak ugyanazoknak az emberkeknek szerveztuk ezt az estet. Latin Amerikai es Afrikai tancok, Mariachi szerenad, es egy Del-Afrikai vers... A ket bemondo srac is jol jatszotta a szerepet...Az uccso tanc utan oromomben percekig ugraltam:D:D:D Jaj, ezt sosem felejtem el!!!

1 comment:

Borbála said...

Hali!
A nevem Borka,idén pályáztam egy ösztöndíjra,remélem jövőre már én is valamelyik kollégiumban kezdem az évet :-) Addig meg olvasgatom a most kint lévők blogjait :-)
Gratulálok a táncokhoz meg mindenhez és továbbra is minden jót! :-)