Wednesday, October 28, 2009

:)

Mielott meg ujra szeszelyes szemelyisegem aldozata lennek, gyorsan leirom, h ma vegre becsavartam, mint Beckham! Na jo, igazabol nem, de vegre rugtam egy golt a mai focimeccsunkon! A hetfoi katasztrofalis teljesitenyem utan nem is artott meg a mar mar nem letezo magabiztossagomnak...


Erdekes, h a legkisebb dolgok is mekkora hatassal lehetnek egy emberre. Vagy ezzel csak en vagyok igy? Most is peldaul egy par perc alatt elfelejtettem, h nekem a temerdeknyi hazim miatt kellene aggodnom, es hirtelen minden sokkal egyszerubbnek es szebbnek tunik. Es hogy miert? Szimplan mert egy par percig viccesen a levegoben kalimpalva kezilabda mozdulatokat gyakoroltunk Marianaval itt a kolesz konyvtaraban. Egy csapasra a hatterben szolo bhangra zene is szebben cseng – mekkora jo, h jovo heten vegre en is tancolhatok majd ra az Azsiai Nemzetkozi Hetunkon!


Na jo, mennem kell Pilateszre. Alison, az egyik haziszulonk tartja- hihetetlen, h ez a no milyen fitt! 50 evesen is minimum 3 orat edz minden nap: fut, teker, jogazik, kickboxol, kondizni jar es ki tudja meg mit csinal... Van mit tanulnom tole...:)

No comments: