Monday, November 23, 2009

impressionist

Muszaj irnom, muszaj muszaj! Nem hagyhatom, h ezek az oromteli pillanatok csak ugy eltunjenek majd az emlekezetemben!
Szoval itt mindjart este 11. Es valamiert nagyon orul a szivem.
Pedig nem tortent semmi extra. A ma esti assembly-n house council szavazast tartottunk, ami persze a jeloltek poenos kihivasaival megint jokedvre deritette a hazat. De a gyules utan lelkesen megrohamozo 11.-edikesek lattara meg tovabb gorbult az arcomon a mosoly: ennyi lelkes jelentkezot! A kovetkezo nemzetkozi hetunk tutira oriasi siker lesz!:D Ilyen csupa orom gondolatok kozepette botlottam bele ennivalo indiai baratnombe, Bhargaviba, akivel egy rovid setara indultunk a campuson. Nem hagyom en, h az IB iranyitsa az eletem! Hahaa! Na de nem is akarodzott ott hagyni ezt a elkepesztoen aranyos, es folyton csak csicsergo lanyt, viszont a holnapi spanyol szobelim reme mar jo ideje ott lebegett a fejem felett. Na de, h tovabb dicsekedjek a bamulatos barataimrol: ezt a spanyol remet Raquel baratnom secperc alatt eluzte csak azzal, h szant ram egy kis idot. Es nem is ment rosszul a beszed! Na ha ezt tenyleg tudjuk majd folytatni, huhuu a nyaron Spanyolorszagig meg sem allok majd!:D
Na ja, ez csak egy ilyen gyors es kesze-kusza osszegzese volt a ma estemnek. Jah, nem is mondtam, h vegre befejeztem a world lit (vilagirodalmi esszem) elso vazlatat(hajnali 4-kor kepes voltam felkelni miatta).
Heppi dej!:D

1 comment:

Unknown said...

és mostanában mi történik?