Saturday, October 11, 2008

Diohej egyebek...

Huh, ez tiszta jo! Annyi levelet kaptam mult vasarnap ota, ugy orulok:)

De hogy tisztazzak nehany dolgot (mert azert nem mindenki tudja/tudta, h mit is keresek a vilagnak eme sarkaban), ime egy kis roviditett valtozat:)


Szoval a lenyeg, h januarban draga keresztanyum raakadt egy palyazatra a neten, ami egy 2 eves kulfoldi osztondijrol szolt. United World College, Szingapur, IB....meg semmit nem sejtettem ezekrol. Igazabol majdnem el sem indultam - kicsit lesokkolt a tudat, h 3 esszet kell irnom kb 2 delutan alatt (kicsit keson kaptam eszbe...dehat nem is en lennek...). De aztan vhogy megiscsak sikerult megemberelnem magam, es az interju, meg a 2 napos csilleberci fun (=obszervalo es analizalo) tabor utan hopp idecsoppentem Szingapurba! ... (...)



No comments: