Thursday, October 16, 2008

Harom igaz, egy hamis

Oke, harom igaz, egy hamis jatek:

1:Tegnap levagtam a hajam a piros papirvago ollommal.
2: Ma csigat ettem.
3:Holnaputan Vietnamban ebredek.
+1: Ma tizszer oltoztem at.

Hmm...trukkos:D
A helyes( vagyis helytelen) valasz pedig: a +1-es! Ma nem tizszer, hanem tizenegyszer oltoztem at!:D

Aaaaaaaaaaaaaanyira jo volt! Ez hihhhhetetlen!!! Jaj, ugy fog hianyozni! Ez az egesz, a mindennapos probak, a ruhakeresgeles, es vegul maga a durvan nagy partyyy!!! United Nations Night kiralysag!!! Durvan durvan szuperjo! Annyi ember, nemzet, szinkavalkad,furi kajak, Global Concern standok, szulok, rokonok, haverok, tanarok- fel Szingapur a mi sulinkban! Na es a tancok!:D Anyus, imadom! Top 5-ban voltunk az tuti, a salsaval es a belly dancing-gel is:D Meg az egyik indiai(azt az energikussagot!jajj!:D), az amcsi hiphop(coool),es a cubai tanc (ah, abban is benne lettem volna, csak nem volt eleg idom harom tancra- tok kar, mert az is marha jo volt, jo kis pezsgo:D) volt igazan profi. Jaaaj...azt a sok shiny, happy people!:D

Szoval ma 5-szor leptunk fel a hastanccal es 3-szor a salsaval, na meg kozben meg suliba is kellett mennunk- ugyhogy ezert a 11szeri rucivaltas:)

Mindenki szerint a UN Night az egyik legemlekezetesebb nap az evben. Hat az tuti, h szamomra az volt:D Hisz meg csigat is ettem! Juuj, vagy inkabb fuuj. De elmeny volt! :D



Na jo most tulsagosan porgok meg, nem tudok normalisan irni. Remelem holnap folytathatom majd, mert holnaputantol Good morning, Vietnam! :D:D:D:D:D:D:D:D



Jaaaj, na jo most ki kell ugralnom magam...:D

4 comments:

Cintia said...

Vietnám? Hogyhogy?
Piros ollós hajvágás -> kifejted?

Izgalmasnak tűnik meg mozgalmasnak. Jó hallani rólad újra! Hiányzol! :) Pussz!

szekand said...
This comment has been removed by the author.
szekand said...

Woooow, u looks hot!

Uhh! Ha hazajösz emlemegyünk és veszünk egy ilyen tutijó piros rucit:)Muszály benne élőben is látnom Téged!!! Ez naggyon durva!

Jah a blogod meg asszem magáért beszél: -no comment:)

Na meg a blog oscaron a rövid, de velős "short but eventful" kategoríában én Neked itélném azt az aranyszobrocskát...:)

El se tudom mondani mennyire hiányzol, de most hogy Vietföldön leszel mégjobban fogsz! Vigyázz magadra, és ne feledd! Take a lot of pics!!!

Simon Attila said...

Mondtuk, hogy jól fogod érezni magad, hiába volt az a depressziós hangulatod.
Jókat írsz nagyon, öröm olvasni. De gyakrabban!!!
(Én most éppen itthon vagyok. Üzensz valakinek valamit?:))