Saturday, December 6, 2008

Suru het 2- OPUS koncert

Vegre itt van! December 3 este 7 ora! OPUS koncert Szingapur legnagyobb koncerttermeben, az kivulrol tuskes bogarnak, vagy a furi szagu, szinten tuskes durian gyumolcsre emlekezteto Esplanade epuleteben! Ev eleje ota erre a koncertre keszultunk a korussal, eloszor csak a szerdai ebedszunetekben (itt 1 oras ebedszunetunk van, de en pl heti 3szor progikon vagyok ezalatt, mint sokan masok), de az elmult 3-4 heten tobbszor delutan is osszejottunk egy 2 oras gyakorlasra. Volt, h nem akarodzott, de volt h energiat adott a proba, a vidam afrikai spirituale, amire ide-oda kellett dulongelnunk, vagy a Chicago All that Jazz-e, amire szinten betanultunk egy ket egyszerubb mozdulatot. Meg az elejen a szopranosoknak fajdalmasan magas Beethoven 9 szimfoniajanak 'final movement'-je is belopta magat a szivembe- a zenekarral egyszeruen lehengerlo koncertzaro darab volt! Es ereztem, h feljodok! Par het utan mar nem akartam elhalozni a magas A-ktol, sot tok siman kienekeltem, pedig az elejen majd' belerekedt a hangom...:)

Uuu...es mekkora volt! Az a rengeteg ember! Foleg szulok, tanarok, de jonehany diak is raaldozott a belepore. Minden ami zene csakis a mi sulinkbol, UWCSEA-bol! :D Kicsik daloltak, ilyen zenekar, olyan zenekar, a profik korusa a Cantabile, na meg a Senior Singers vagyis mi:) Szerintem voltunk vagy 60-an:) De tiszta jo, a elso sorban, majdhogynem kozeppen viritottam! Mindenki szep feketeben, mosolygosan, bar azert a karvezetonk, Ms Rhodes arcan lattam a feszultseget. De minden szuperul ment, en sem estem ki a szobatarsamtol kolcsonkapott fekete magassarkumbol, es meg mielott sorrakerultunk volna a varakozasi ido is jol telt. Egy kis bepillantas a kulisszak moge, sztajlos oltozok, alter kinezetu hangtechnikus sracok, orias zongora- vagy a mi esetunkben fel korusszallito liftek...
Nagyon orulok, h a resze voltam ennek a hatalmas esemenynek:D

No comments: