Tuesday, December 30, 2008

Poltas :)

Azt hittem, a szunetben majd minden nap irok a blogomba, hisz tengernyi idom lesz. Hat persze, h nem igy lett, szoval jol le vagyok maradva...Meg a suli utolso heterol is irnom kene, amikor paintballozni mentem egy szulinapi bulin, meg medencezni a suli 'meno bagazsaval' ahogy kesobb megtudtam...Aztan elmelkednem kene arrol, h vegulis lenne-e ertelme veganak lenni, nemis igazan az allatok jogaiert, hanem a fold ehezo emberiert, mert mindaz a gabona, ami a hamburgerunk tehenet ettette emberi szajak millioit is jollakhatta volna... Akkor meg kene osztanom veletek az uj infoimat a hanukarol, meg a zsido vallasrol, ugyanis Izi baratnom nemreg tartott egy kiseloadast roluk...Nah aztan az indo utam minden napjan feljegyeztem egy jo par happeninget, szoval az sem artana mondatokba foglalni, nehogy elvesszenek....Jah es a szingapuri karacsonyom! Na jo, arrol elozetesen annyit, h marha jo volt! 26-an volt egy kis honvagyam mondjuk, mikor hallottam az egesz kis csaladomat jol mulatni mamumeknal a telefonban, de egyebkent egesz jol telt az elso karim igy messze mindenkitol. Hisz azert nem voltam egyedul! :) Szerencsemre egyik baratnom szamara szerencsetlen modon itt ragadt Szingapurban, plusz egy masik bnom es meg 12 jofej srac plusz egy-ket tanar ulte korbe az unnepi asztalt. Volt ajandekozas, aaa Glorianaval mi tiszta vicces ajit adtunk a mi huzottjainknak, halterapiat! :D Eees ami a legjobb, vacsiztam a felig magyar baratnomeknel! Aaaanyira jo volt! Tiszta otthon filing! Hisz MAGYARUL beszeltem!!!! Jah es ok ertettek! :D Es nagyon kedvesek...jaj barcsak ok lennenek a host family-m! Azt meg nem is mondtam,h szenteste a megbolondult Orchard Road-on oromkodtunk, te jo eg, h az a rengeteg ember h fel volt porogve! Mindenki muhabbal fujta a masikat, szegenyeknek csak ennyi jutott a hoerzesbol! De poen volt nagyon, en is kaptam egy parszor :) Aztan kis visszaszamlalas, nagy olelesek, es kis tancitanci egy barban...Az eddigi legpoenabb szentestem volt:)
Hu de nagyon gyorsan telnek itt a napok! Ma jottek haza a maradek latinok Indiabol, nekik is kalandos utjuk volt, de azert nem annyira, mint Gloriananak, akinek a Sanghaii repteren kijelentettek, h hamis az utlevele, es minden tovabbi nelkul visszakuldtek Szingapurba. Jah, de elobb egy ejszakat meg a bangkoki repter egyik cellajaban kellett toltenie...Marha nagy sztori:) Szegeny most mar csak nevet rajta...Nem is nagyon tehet mast, a penzet sem kaphatja vissza.
Aztan most mar tanulnek tenyleg, de nem is olyan egyszeru, hisz mindig van vmi meg igy szunetben is. Pl tegnapelott kosarmeccs, tegnap tenisz, ma meg uszas es foci...Persze ezek csak mind este, de fogalmam sincs hova tunnek a nappalok...Mondjuk eleg sokaig alszom:) Jaj, tiszta jo! Ugy erzem, most mar sokkal otthonosabb vagyok itt, mar honvagyam sincs annyira...Jo volt ez a het, h csak ilyen kevesen voltunk, mert igy tobb lehetosegem volt kozelebb kerulni egy-ket emberkehez. Lehet, h vegre 'letelepedtem'? :)

No comments: