Tuesday, November 25, 2008

Csiki tancok

Hu, most nincs sok idom irni, mert szeretnek legalabb 7 orat aludni ma, de akkor is muszaj idebiggyesztenem, h : Igen megcsinaltuk! Yes, we could!:D
A ma esti magyar tancos fellepesunkrol beszelek:) Pedig azert paraztam is, de meg ha le is egtunk volna, mar a probakert is megerte. Ez a vidam ugrandozas, dobbantgatas, ide-oda vantuszri-vantuszri szepen osszehozta az embereket:) Pl ott van Semanak az etiopiai 12.-es srac, aki az ideje nagy reszet a szobajaban tanulassal tolti, most meg csak ugy beallt az en kis gagyi magyar tanccsoportomba:) Hat tisztara orultem:) De nem csak neki, ott volt a japan szobatarsam is, aki Semanakhoz hasonlo szindromaban szenved, Tasha, a masik szobatarsam, akit meg a rengeteg suli utani tevekenysege miatt nem latok eleget, meg harom afrikai srac, na meg az a par ember, akikre altalaban szamithatok. A lanyok kaptak szep egyenfazonu de kulonbozo szinu szoknyakat, amiket a felig magyar, felig kanadai baratnomtol kaptam kolcson. Merth asszem meg nem is emlitettem, de van egy felig magyar baratnom itt a suliban!!!!!! Es ami meg nagyobb poen, h ot is Kristinanak hivjak (csak z nelkul). Na meg az anyujat Martinak, csakugy mint az en cuki kis tesomat, raadasul Budakalaszrol szarmazik, ahol tortenetesen az en edesbedes nagymamim el:) Kozos szalak hat na:D
De visszakanyarodva a mai estehez, a tanc utan egy csomoan gratulaltak, na meg volt, akit annyira 'meghatottam' a 'hungry for gulash in Hungary' kis intrommal( csak egy par lelkes szo Magyarorszag szepsegerol...:)), h mar holnap indulnanak Magyarorszagra!:D

Na ez vegre tenyleg 'UNITED' volt!:D