Monday, November 24, 2008

Orommorzsak:)

Ugy erzem, itt egy jo nagy proba elott allok. Foleg lelkileg. Egyszer teljesen elvesztem az onertekelesem, par oraval kesobb viszont vmi kis apro bolondsagnak koszonhetoen ujra fulig er a szam.
Pl ma is, a delelottom kb azzal telt, h te jo eg, mit is keresek itt, de aztan este mikor lattam, h az a tizenvalahany jofej emberke mind az en kedvemert ugralt latszolag osszevissza a szivemcsucske magyar tancban, hat gondoltam, azert megiscsak itt a helyem:) Raadasul miutan szepen kiugraltuk magunkat nem is ertem, hogyan de a hazifeladat-tomkelegunkre terelodott a szo, es 5 perccel kesobb mar spanyolul beszelgettem ket latin-amerikai baratommal:D Jo mondjuk a 'beszelgetes' abbol allt, h nagyokat bologattam a mondokajukra, es neha 10 perc alatt es 50 'ooo...'-vel en is hozzatettem a gondolataimat a temarol: a mai fiatalsag, koleszos elet stb... Vagy masfel oraig beszelgettunk! Teljesen felderultem:) Remelem a holnapi dogam is menni fog...aaa

Aztan vilagirodalom oran vegre vegre magyar szoveget olvastam! Majd' kicsordult a konnyem, de tenyleg...Eddig mindvegig csakis angolul beszeltunk, angol szovegeket elemeztunk, angolul is gondolkodtunk az egyebkent 'magyar' self-taught oramon...Jo masoknak ez arab, malaj vagy africaans nyelvora, de akkor is...Ah, imadom ezt a nyelvet, annyira gyonyoru! :D Raadasul Szep Ernotol kaptam egy (szinte szo szerint) tunderi szovegreszletet ket fiatal evodeserol...(Smurglics). Hat ott olvadoztam...:)

Akkor 6-ost kaptam a tori esszemre, ami tok jo, mert ugyan van meg mit fejlodnom, de elso igazi tori esszenek azert ez jo inditas:)

De visszakanyarodva a bejegyzesem elejere, neha tenyleg nem konnyu. Minden megkerdojelezodik bennem. Csak az altagos, ki is, miert is, merre es hogyan...na meg eleg-e.... De vhogy mindig erkezik segitseg. Ezert nagyon halas vagyok:)

No comments: