Saturday, November 8, 2008

Na jo.

Na jo, most nem fogok uuuu-zni, meg aaaaadejoooo-zni.
Sokan irjak, h mennyire orulnek, h ilyen jol erzem itt magam.
Szoval azt tudnotok kell, h ide leginkabb csak a szuperjo napjaimon irtam, amikor tenyleg ugy ereztem, h minden ubermajer, es ultramazlista vagyok, h idekerultem.
De persze azert itt sem minden fenekig tejfel.
Sokszor ramjon az erzes, h barcsak hazaugorhatnek egy lelelszorito Teletabbi olelesre, meg egy jo nagy dumcsimaratonra a baratnoimhez, vagy egy kiados gulyaslevesre a kis csaladomhoz...
Mert igaz, h itt is osszebaratkoztam mar jo par arccal, meg szeretem a menza kajat, meg a suli is tetszik (az alvashianyt leszamitva- de az mindenutt ugyanolyan), de azert hianyolom a magyar lelkeket...
Magyarorszag.
Miota itt vagyok sokkal jobban erzem, h: Szeretem Magyarorszagot!!!!
Ugyhogy uzenem mindenkinek, aki naponta setalhat Budapest gyonyoruseg tortenelmi epuletei kozott, es hallgathatja a vonaton/buszon a radioban a magyar dallamokat, a nappalokat turos taskaval meg forro kakaoval kezdheti, na meg, h csak ugy siman odafordulhat a mellette allohoz, h 'csa! hogy vagy?' , h oruljetek! Mert van, akinek ez most epp nagyon hianyzik.
Nem akarok panaszkodni, mert nincs ra semmi okom. Hihetelenul szerencsesnek erzem magam, amiert kaptam egy ekkora lehetoseget, es tudom, h ilyen csak egyszer adodik. Csak szeretnem, ha tudnatok, h azert nem kell Aliznak hivni ezentul, mert nem egy total foldonkivuli rozsaszin kodos alomvilagban elek itt. Ez is csak valosag. Csupan 10 000km-rel odebb.
Az elso hetekben tisztara fel voltam porogve: 2 ev itt, aztan amerikai egyetem, de elotte meg egy ev Del-Amerikaban, az USA utan Spanyolorszag, Afrika...Aztan ki tudja, majd csak hazamegyek vmikor...
De rajottem, h lehet akarmennyire is erdekes, izgalmas, uj, kecsegteto, varazslatos, vonzo egy orszag, az igazi otthonomert sosem cserelnem fel.
Meg mindig allnak a terveim. De tudom, h ha egyszer letelepedesre kerul sor, nem fogok hezitalni. Lehet, h a MAV folyton kesik, h a benzinarak naponta emelkednek, es h mar az alma sem olyan gombolyu, mint regen, de akkor is Magyarorszag az a hely, ahol igazan otthon erzem magam.

2 comments:

Unknown said...

Szia Kriszti!
Anna vagyok a Karinthy 10. a-bol meg a szinjatszo szakkorol. Eddig is olvastam a blogodat, de most vegre raszantam magam, hogy kommenteljek is. Tehat eloszor is nagyon orulok, hogy jol erzed magad, elvezd ki ezeket a fantasztikus lehetosegeket, en is epp ezt teszem itt, Amerikaban::)
Egyebkent egy cipoben jarunk, engem is sokszor elkap az erzes, hogy jo lenne kicsit otthon lenni. Nagyon meghato volt a bejegyzesed, majdnem sirtam. Koszonom:)
Tovabbi jo tanulast, es sok sikert!
Annna

Simon Attila said...

Együtt érzek veled. Mióta Olaszországban vagyok én is magyarabbnak érzem magam, mégha néha előbb is jut egy szó eszembe angolul, mint magyarul. Habár a letelepedést máshol is el tudnám képzelni.
Gap yeart akarsz tartani és önkéntesmunkázni Dél-Amerikában?