Monday, November 10, 2008

Rekordido

'Lehet veletlenul logni a sulibol?’
Avagy esetem a hajnali baglyokkal es tulsagosan halk teloval

Ma fel 10-kor keltem.
Huledezzetek csak, de azert hozza kell tennem, h a hetemet mindig lyukasoraval inditom, vagyis alapjaraton eleg 9-kor legurulnom az agyamrol, h odaerjek a 9:25-kor kezdodo Tutor Group mitingre. Szoval mikor a takaritoneni kedvesen megkocogtatta a vallam reggel, h ‘Wake up, wake up’ , rogton visszamotyogtam, h minden okes, ‘morning free’-m van, hagyjon csak aludni. De csak nem tagitott. ‘But wake up, wake up, it’s 9:30’. Mialatt ujabb erolten nyoszizessel kiserve atfordultam a masik oldalamra, szep lassan felfogtam. 'Micsodaaaa???’ szegeztem a kerdest a sajnos magyarul nem igazan erto neninek. Ahogy az elet es a gondolatok csigalassusaggal kezdtek vegre visszacsorogni az agyamba, beleugrottam a legkozelebb hevero egyenruhamba, felkaptam a taskam, kis hideg vizzel probaltam eletet lehelni a csupan 3 ora alvastol osszerancolodott arcomba, es mar zuztam is a tanterem fele.

Fel 10 utan 8 perccel mar a megszokott helyemen lihegtem.
Milyen jo is koleszosnak lenni!:D

No comments: