Monday, November 17, 2008

Hetkoznapok

Hetkozben szinte mindig heppi vagyok. Nem mintha minden hetvegemet sarokbansirassal toltenem, de ha nincs korulottem ennyi jofej emberke, konyebben ramjon a turoruditfalhatnek.

Na de ma is mi volt, szunetben kiderult, h Mariana baratnom vegul megiscsak ket spanyolajku pajtarsaval tart Indiaba a decemberi szunetre, es mar Gloriana is igencsak rahajloan ingatta a fejet. Na szep, de akkor mi lesz a mi kis kambodzsai-taj-malaj utunkkal,meg a 2 napos dzsugelen atkelos vonatozassal? Szoval ujabb letargiaba zuhantam, de aztan kedvenc vilagirodalom tanarom megmentette a sirankozo lelkemet: mi szolnek egy het onkenteskedeshez Tajfoldon? O epp jovo heten keszul kiruccanni a helyre, szoval ha szepen pislogok ra, akar el is intezheti nekem az olyan aprosagokat, mint a szallas, etkezes...Jaj, de megy neki a feher csoki!:D

4 comments:

Feri said...

Szia Kriszta!

Érdekes módon ez a "turoruditfalhatnek" valahonnan ismerős nekem ;) Duinói kollégáid (főleg kolléganőd) hasonlóképpen éreznek ;)
Ja, és nem igazság, hogy Nálad ilyenkor van nyár!!!

üdv: Feri
(Duinói Attila apája)

Simon Attila said...

Néha én is reflexből kinyitom a hűtőt egy rúd túróért, de csak 200 liter tejet találok meg valami rejtélyes zacskót, aminek már a szaga is támad.

krisztizmus said...

Jaj, Attila, ne akard elcsufitani az illuziomat!:) Hogy itt miert nem ismerik a turot?!

krisztizmus said...

Jah, es azt tenyleg nagyon csipem, h nem kell telikabatrol meg kesztyurol gondoskodnunk:D